New Beginnings – Καλη μας αρχή

Καλώς ορίσατε – Welcome!

Πλησιάζω να έχω το δικό μου προσωπικό blog 4 χρόνια τώρα … το γνωστό But First …. που εκθέτω πολύ από τη δουλεία μου, τα ταξίδια μου, και τις δημιουργίες μου … και θα συνεχίζω να το λειτουργώ και να υπάρχει …

Νομίζω όμως ότι ήρθε ώρα για ένα δεύτερο βήμα … ένα βήμα όπου θα μπορέσω να μαζέψω όλες τις τεχνικές, και μικρά τρικ, να τα μοιραστώ μαζί σας!

Μπορεί κάποια να τα ξέρετε, μπορεί κάποια να είναι απλά, ή πιο  περίπλοκα … αλλά νοιώθω ότι υπάρχει χώρος, και εγώ έχω διάθεση να τα  μοιραστώ!

Έτσι καλώς ήρθατε, και ότι ερώτηση, απορία, ρωτήστε … θα προσπαθήσω να απαντήσω!

~~~~~~~~~~~

It’s been nearly 4 years when I started my own personal blog called But First … I will continue to use it, to show my layouts, talk about my trips and myself.

But I’ve felt for a while, as the Greek Scrapbooking community has been growing, to have a separate section, that would only show tips and techniques … some place where all the info will be gathered, a sort of reference section …

This will be a work in progress, and it will also be in Greek … hmmm … will probably help me to improve my Greek as well! 🙂

If you have any questions, or want me to show you how I do something … just ask!

I will try and answer all your questions …

So, here we go to new beginnings, new projects …

One response to “New Beginnings – Καλη μας αρχή

  1. Συγχαρητήρια Ελένη! Αυτή είναι μια πολύ ευγενική και γλυκιά κίνηση και σε ευχαριστώ πολύ! Τώρα το πήρα χαμπάρι…λολ…φιλάκια!

Leave a Reply

