ΩΡΑ ΓΙΑ CROP – PART TWO

ΩΡΑ ΓΙΑ CROP!!

Τι θα πάρω μαζί μου?

Η δημιουργία είναι κάτι που λατρεύω.  Το ότι μαζευόμαστε με άλλους και δημιουγούμε παρέα είναι ακόμη πιο διασκεδαστικό. Αλλά όταν φεύγουμε από τον χώρο μας, πάντα έχουμε το ίδιο πρόβλημα!!! Τι να πάρω, τι να πάρω μαζί μου?  Αν είστε ακόμη στην αρχή, και όλα τα υλικά σας γεμίζουν δύο κουτιά πίτσας, δεν γνωρίζετε τι πρόβλημα σας περιμένει σε μερικούς μήνες!!  Τυχερούλες!!!

Οι τσάντες μου

Αν, πάλι είστε τυχερές, οδηγείτε και έχετε αυτοκίνητο, πάλι τυχερούλες, γεμίζετε το πορτ μπαγκάζ και φύγατε!!! Αν και πρέπει να το κουβαλάτε και μετά να τα ξαναβάλετε στις θέσεις τους … ίσως και εσείς να βρείτε ενδιαφέρον τις ιδέες μου για να μην κουβαλάτε την Αρτα και τα Γιάννενα!!!

Αλλά αν είστε σαν εμένα, που ότι πάρω, πρέπει να το σηκώνω στα χέρια, τότε πρέπει να μάθετε να πακετάρετε σωστά … αυτό σημαίνει ότι πέρνουμε τα απαραίτητα!!!

Ιδού και η σημαντική ερώτηση: Τι είναι απαραίτητο???

Μερικα απαραίτητα

Η απάντηση είναι διαφορετική για την καθεμία μας. Σκεφτείτε λίγο. Όταν δουλεύετε στο σπίτι, τι έχετε πάντοτε γύρω σας – έτοιμο να το χρησιμοποιήσετε? Ποιά εργαλεία έχουν την περισσότερη χρήση?  Δημιουργείστε μια λίστα από τα ΔΙΚΑ σας απαραίτητα υλικά/εργαλεία!

Εδώ είναι η δική μου λίστα:

  1. Επιφάνειας εργασίας
  2. Κόπτης
  3. Μολύβι & γόμα
  4. Χάρακας
  5. bonefolder
  6. cropodile
  7. corner chomper
  8. paper piercer
  9. glitter pens
  10. sepia markers
  11. paper distresser
  12. ATG
  13. glossy accent
  14. ταινιά διπλής όψης
  15. καφέ & μάυρο μελάνι
  16. πρόχειρο χαρτί
  17. άσπρο μπλόκ

Δεύτερον: τα page kits που έχω ετοιμάσει.  Μέσα στις διαφανείς σακούλες, έτοιμες, τις βάζω στη τσάντα μου!!!

Μετά, κοιτώ τις σημειώσεις μου, εκεί όπου σημείωσα τι θα χρειαστώ για να κάνω τα συγκεκριμένα layouts  που έχω προετοιμάσει.  Βάζω τα συγκεκριμένα μελάνια, stickles, distress inks, stamps, κάποιο punch κτλ … ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!!!

Με αυτό τον τρόπο, είμαι σίγουρη ότι θα χρησιμοποιήσω όλα όσα θα πάρω μαζί …

Εύχομαι να σας βοήθησα με αυτές τις συμβουλές, και θα χαρώ πολύ να σας δώ το Σάββατο … ή κάποια άλλη φορά που θα δημιουργήσουμε μαζί!!

Πιστεύω ότι την Παρασκευή θα σας έχω και φωτογραφίες από αυτό το πακετάρημα!!!

5 responses to “ΩΡΑ ΓΙΑ CROP – PART TWO

  1. Σ’ευχαριστούμε Γκουρού!!!! Είσαι φοβερή!

  2. Αχ Ελένη με τις συμβουλές σου! Είναι τόσο χρήσιμες….
    Μακάρι να ερχόμουν και στο κροπ!

  3. ελενη τοσο χρησιμες συμβουλες !!!!!!!!!!!!!!

  4. Ααχ καλή μας Ελένη πόσο δίκιο έχεις!!! Αλλά ξέρεις πολύ καλά σαν γυναίκες, κουβαλάμε όπως λες κι εσύ την Άρτα και τα Γιάννενα και είμαι σίγουρη ότι κι εγώ αυτή τη φορά θα τα κουβαλήσω όλα αυτά, κι εσύ θα γελάς : ) Για πρώτη φορά στη ζωή μου, όταν χρειάστηκε να ταξιδέψω με μηχανή, τότε έμαθα να παίρνω τα απαραίτητα και να τα ταξινομώ σωστά για εξοικονόμηση χώρου! Καλές ετοιμασίες και ραντεβού το Σάββατο!

    • Δεν ξέρω ποιος θα γελάσει πιο πολύ … Δεν έχω αρχίσω να τακτοποιώ ακόμη τα πραγματά μου …. 😉 Μάλλον εσύ θα γελάς μαζί μου!!! 🙂 🙂

Leave a Reply

